Jordgubb/Mascarpone - Mini cupcakes

 
Jag hade massor av frosting kvar från midsommar tårtan (Bild kommer efter midsommar) så jag slängde ihop några små cupcakes. Jag använde mig av "Sockerrus"  recept på vaniljbottnar. Jag halverade det och fick ut 24 små mini cupcakes :) perfek till en plåt.
Frostingen kan jag tyvärr inte dela med mig av då den är topp hemlig ;)
Men jag kan säga så mycket att den smakar som när man blandar grädde och jordgubbsylt på en våffla!  Innehåller mascarpone, philadelphia, vispgrädde, jordgubbspure etc.
 
Eftersom jag redan hade en tårta till mitt firande så går dom här till mamma och pappa :)
 
 
                                                                Glad midsommar!
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
http://hundragramkarlek.blogg.se
#1 - - Junitjej :

Vad de ser goda ut!

Svar: Tack! det är precis vad dom är också ^^
hundragramkarlek.blogg.se

#2 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Gud så gott!

Glad midsommar! :)

Svar: Tack detsamma :)
hundragramkarlek.blogg.se

Upp