Orkidéer

 
Ofördiga blommor i sockerpasta. Dom här gjorde jag i somras på "En nypa socker". Jag hade delar av min praktik där förra året, därav det stora intresset för tårtor :)
 
 
 
Allmänt | |
http://hundragramkarlek.blogg.se
#1 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

åhh fina :D

Svar: Tack :D
hundragramkarlek.blogg.se

#2 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

så lite så :D

#3 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

hahha aa men den är så sjukt bra, tyckte detsamma ett tag. Satt och höll för ögonen och pojkvännen fick säga till mig vad som hände i princip men sedan när man sett de där obehagliga blir serien abra bättre och bättre :D

Svar: Kanske var synd att sluta kolla då ^^ den var ju faktiskt spännande!
hundragramkarlek.blogg.se

#4 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

hoppas du haft en solig varm torsdag :D kram

Svar: tack detsamma! även om det är regnig söndag nu då ^^
hundragramkarlek.blogg.se

#5 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

det tycker jag :D

Upp